Kampaň roku 2021 nazvaná CONNECTED oslavuje spojení mezi tím, kdo jsme, a našimi vlasy jakožto nástroje autentického sebevyjádření v době, která omezuje mnoho oblastí našeho života. Wellness a péče o sebe pro nás v těchto dnech znamená více než kdy dřív, přičemž vlasy hrají důležitou roli v utváření naší identity a budování sebejistoty potřebné k vyjádření
a prosazení vlastního stylu.
Kolekce zpodobňuje tři vůdčí principy, jež vlasoví stylisté TONI&GUY přinášejí svým klientům: zdraví (staráme se o to, aby hezký a zdravý vzhled klientových vlasů vycházel zevnitř), krásu (přinášíme klientovi dobrý pocit ze správných rozhodnutí, jimiž přizpůsobujeme styl jeho individuálním potřebám) a znalosti (poskytujeme klientovi veškeré rady
k následné každodenní péči, která mu zajistí skvělý vzhled
i dobrý pocit).
Uvádíme v soulad tři klíčové motivy: praktičnost / slušivost / odlišnost - všemi třemi motivy značka vyjadřuje souhlas
s myšlenkou, že péče o vlasy může mít neměřitelný přínos
pro naše zdraví a dobrý pocit.
Comments